Translate

четвъртък, 24 януари 2013 г.

С парченца хартия/Paper Piecing

           Едно от нещата, които ме зареждат и ми доставят удоволствие е да изпробвам нови неща. В случая става дума за нова техника. Прегледах урочетата на Кали(бях ги чела и преди), но ми се струваше доста сложно и всъщност си е ... донякъде. Не смея да кажа, колко пъти принтирах грешно нещата докато ги напасна. Макар че ако трябва да съм честна, работя спокойно с макетни ножове, скалпелчета за рязане и  ножици - въпрос на професионален опит. Сигурно и затова след първоначалното ми притеснение, после така се увлякох и не мирясах докато не свърших. 
              Може би най-важното условие при тази техника е да се подбере подходящ печат - това ми отне най-много време. Разглеждах, сравнявах, умувах, колебах се, но накрая се спрях на това красиво момиченце на Sarah Kay. Освен това отдавна си имах едно блокче дизайнерска хартия на My Mind's Eye - On the bright side, което си купих точно с мисълта, че някой ден ще използвам дънковия му десен ... Двете неща някак си се съчетаха по естествен път, дори не погледнах други хартии. Изрязах от дизайнерска хартия шапката, както и панделката й, блузката, дънките и кръпките по тях, накрая дори дървения сандък, на който седи момиченцето. Лекичко подсилих светлосенките на отделните части. С маркери оцветих лицето, ръцете, косата, тревата и животните. Предният крачол повдигнах с 3Д лепенки, за да хвърли сянка върху сандъка и другия крачол. С бял маркер направих шевовете по дънките.

Разбира се, че ще я включа при Калисто в Хоби предизвикателство №31 "С парченца хартия/Paper piecing"




СМС # 12 Oh, So girly...

17 коментара:

Toni каза...

Нямам думи! Повече от прелестна е тази картичка!!! Поздравления! Справила си се брилянтно! А цветовият подбор е отличен!

district2 каза...

Страхотна е картичката! Много е оригинална - нестандартна и симпатична!

Mila каза...

Много впеченляваща! Paper-piecing-а е супер - страшно ми хареса, че си използва различни хартии за отделните детайли от картичката! Развам се, че я включи Card Mania Challenges!

Rosica Katreva каза...

Танче, прелестна картичка :) Много ми хареса...

tangenta каза...

Ох, ако на знаете на мен как ми легна на сърцето тази картичка, току ида да си я погледам ;-)))Гуш момичета!

Vili M. каза...

Прекрасна картичка, с още по-прекрасна момичешка картинка. Станала е страхотна! Благодаря ти, че я включи в момичешкото предизвикателство на Card Mania Challenges!

KalySto каза...

Когато се чудих каква да е темата на моето Хоби предизвикателство, казах на Краси, че paper piecing-a e чудесна идея,но се притеснявам,че малко момичета ще я пробват. Сега не съжалявам изобщо - само заради тази картичка си струваше, и за да видя колко те е увлякло и с каква настървеност разказваш как си я направила. Много се радвам,че съм имала поне малко участие(като искричка вдъхновение)в тази красота.Надявам се да виждам и други толкова красиви картички от теб.Поздрави и голямо БЛАГОДАРЯ, че участва в моето предизвикателство!

tangenta каза...

Кали, трогна ме твоя коментар. Благодаря ти! Не искричка, а заря от вдъхновение са твоите произведения. А за тази картичка бих казала и будител, понеже от тебе чух за тази техника и твоите уроци следвах. Благодаря ти, че се раздаваш така :)

Биляна каза...

След всички прекрасни думи за твоята несравнима, неповторима картичка, няма какво да добавя,освен, че и аз се връщам няколко пъти вече да я разглеждам пак и пак. Истински шедьовър!

Joy каза...

Gorgeous Sarah Kay stamp and so beautifully paper piecing, you must have a true steady hand thanks for joining us at Simon Says Challenge blog

Jingle каза...

This is just so wonderful! Your paper piecing is absolutely fabulous! Thank you so much for playing along with us over at the Simon Says Stamp Challenge Blog!

Eileen каза...

This is adorable. Love this image and your paper piecing works so well with it. Great design and layout too.
Thanks for joining us at The Paper Shelter for our 'Anything Goes' challenge and good luck
Eileen x

Unknown каза...

That is a beautiful card - you did a great job with the paper-piecing!

Thank you for joining the challenge at the Creative Card Crew!

Sheena
xxx

Ani каза...

Наистина е прекрасна! Благодаря ти, че я показа в предизвикателството на Creative Card Crew!

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Повече от прекрасна.. Гледах всеки детайл, който старателно си изрязала, още по-старателно оцветила и..всичко е толкова изпипано и толкова красиво,че не знам какво да кажа просто..
Искрено ти благодаря за това,че се включи в Хоби предизвикателство 31, зададено от Кали.

KalySto каза...

Вече си видяла,но ето и моята сутрешна усмивка за теб:

http://kalinasto.blogspot.com/2013/02/blog-post_15.html

Dafi✿ каза...

Чудесна и напълно заслужаваща отличията си:)
Много ми харесва и идеята за повдигнатото с 3-D лепенки крачолче на дънките:)