Translate

понеделник, 2 декември 2013 г.

Зимна фея

Тази фея ми беше оцветена още от миналата Коледа и реших да я използвам - не знам защо напоследък не ми се оцветяват печати. Премятам ги насам-натам, но така и не започвам, но розовата рокличка тук ме провокира - май съм влязла в някаква розова серия напоследък.
Току що видях, че след час и половина приключва предизвикателството при Картичкофуриите "Крила" и реших да хвана последните минути за участие.
CCH #159 - Snowy winter
TBC# 7 - Anything goes / Всичко е позволено
Paper-craftingjourney - Bling it Up!
Ribbon girls - Christmas Challenge ...

6 коментара:

...Just Me... каза...

Чудесна картичка,Танче! Много нежна,ефирна и в същото време толкова зимна. Коледните звезди са прелестни.Поздрави и успешна седмица:)))

Toni каза...

Страхотна е! Толкова нежна и елегантна. Харесват ми цветовете, а феята е много сладка.

Valchen каза...

Много е красива - нежна и коледна!

Bo каза...

Ех, че е готина! Страхотна зимна розова фея! Много обичам такива цветови комбинации за Коледни картички!
Толкова е вълшебна!
Благодаря, че се включи в предизвикателството! :)

Laine каза...

Such a beautiful image and design. Thank you for sharing with us at PCJ Challenge.
Laine
xx

Sophie каза...

Много ми харесва, като Снежанка е :) Къщичката в кълбото е много сладък малък елемент. Харесва ми как си я оцветила, пухчетата, снегът. Благодаря ти, че се включи в предизвикателството ни "Snowy winter" при The Crazy Challenge.