Translate

четвъртък, 24 януари 2013 г.

Време е за парти!

           Картичкофуриите имат празник този месец - блогът им става на 3 годинки, така че много ми се искаше да ги поздравя. Като погледна назад най-много участия в предизвикателства имам при тях, дори успях да спечеля едно, което беше много важно за мен. 
           Реших, че за сериозна годишнина като трета подхожда нещо по-зряло ;))) Затова и избрах да оцветя тази картинка на на Sassy Studio Designs. Не знам защо първоначално реших, че големите набучени на клечки нещица са коктейлни череши, хихи. Бяха ми твърде кръгли, но след като се опитах да ги оцветя със светлосенки, установих, че май са маслини. Боже, звуча много идиотски - истината е, че почти не пия и не съм особено наясно с напитките и украсите към тях. В крайна сметка ги потъмних, има и много тъмни маслини, нали ... Чашите ги минах с 3Д гланц, но за съжаление на снимките не си пролича


CCH # 137 Party time
Challenge # 39 - Celebration
Inkyimpressions - challenge-94-celebrate

3 коментара:

Картичкофурии каза...

Страхотна картичка! Много красива и елегантна!

Toni каза...

Чудесна! Много празнична и елегантна!

Villi каза...

Страхотна картичка!!!:) Много ми харесват цветовете -много са ярки ,жизнени и празнични:) Тази мацка ми е много любима,като я видя винаги се усмихвам широко:)))