Translate

петък, 25 май 2012 г.

Албум по дизайн на Нели (Двете елши)

         Това албумче ме плени с невероятно простата си, обаче много ефектна конструкция - аз, като архитект, не можах да остана равнодушна пред тази идея. На външен вид наподобява много старите албуми от моето детство, но всъщност няма общо с тях - просто детайлите прехвърлят моста на времето. Та къде е разковничето - две основни корици, свързани с хармоника, към която се хващат страничките на албумчето - ето тази хармоника ме очарова 


Цветовата гама беше подбрана от Нели, но не само че нямах възражения,
ами дори се опитах да си поиграя с новонаучени техники, както и да
използвам оцветената с акрилни моливи картинка. Особено ми допадна
обрамчването на страничките с ивици хартия, изрязани с назъбена ножичка -
все едно съм изровила снимките на баба ми ...




Няма коментари: