Translate

петък, 25 май 2012 г.

Албум за спомени по дизайн на Ем(Двете Елши)

      Двете елши имаха работилничка за албумчета - в началото не ми се струваше интересно (кой ли слага снимки в наше време в албуми), докато не видях мострите им. Направо ме оставиха без дъх - изглеждаха много интимни, мили, сантиментални, като в случая дори не говоря, че бяха много красиви. Просто носеха послание - лично и много съкровено ...


Избрах си пясъчен картон и после все около синьо и кафяво се въртях. Накрая се получи
тази корица. Малко се издъних с надписа, но ще го оправя някой ден ...


Тук се престраших да експериментирам с водна
марка. Много ми допадна тази техника

Това в средата е разгъваща се книжка, на която
могат да се сложат много снимки -
като на филмова лента

Дори и на мен ми стои леко постно тази страничка ...

Отново скривалище - тип плик - Ем има цял
арсенал от подобни хитринки - джобчета,
скринчета, кутийчици, тефтерчета ...

Тук също има какво да се желае - приемам препоръки ...


Няма коментари: