Translate

понеделник, 17 юни 2013 г.

Тийн картичка

 Когато беше в пубертета, дъщеря ми беше луднала по сърцата - сърца като десен или печат на дреха, сърца като бижута, сърца като аксесоари или фишута, сърца като възглавнички, въобще всичко, що беше под форма на сърце или имаше картинки на сърца беше обект на възторга й.
Затова в тази картичка реших, че сърцето от роклята на момичето ще кореспондира с фон на сърца, като някои повдигнах с 3Д лепенки.
Аз недолюбвам сърцата, защото си мисля, че където има чувства, няма нужда от показност и образно натъртване, но може би заради момичешката мания на дъщеря ми по сърца в определен период, те са станали символ именно на тийнейджърското изразстване.

CCH#147-Teens card
Emeraldfaeries - Challenge #44 - Dies/Punches
Divas by design - Happy Birthday!
Fab N funky - Challenge #175 Birthday

11 коментара:

Didi Georgieva каза...

Много добре се е получило-прекрасно цветово съчетание.Поздравления за повдигнатите сърчица-много сладурско!

Unknown каза...

Прекрасна тийн-картичка,много приятни цветове и послание!Благодаря ти,че се включи в Щурото предизвикателство!Желая ти успех :)

vania каза...

Чудесна картичка в един от любимите ми цветове.Много добре съчетани цветове както винаги, прекрасна изработка, и безупречен резултат!

honey_bunny каза...

Разкошна и наистина с младежко излъчване, Танче! <3 И аз не съм фен на сърцата, но на твоите творения определено съм! :))) Много ми харесва как си "повдигнала" сърчицата.
Тези цветове ми напомнят на "sepia look", а точно такава беше идеята ми за следващата ми картичка, когато и да е това... :D Така че картичката ти ми действа страхотно вдъхновяващо! :) <3

Елена каза...

Много хубава картичка се е получила. И на мен ми хареса хрумката със сърцата. Вярно,че при чувствата е по-добре да няма показност, но в тези прекрасни тийн години няма как момичетата,пък и момчетата да не проявят любопитство към този тъй важен орган. То не е просто любопитство, мания или модна тенденция. То е част от опознаването на себе си.

Jac’s Playground каза...

Lovely image and colours, thanks for joining us at Divas By Design this week. Jac x

Pat K каза...

Wonderful birthday card, cute image and I love all the hearts.
Thanks for joining us at Fab'n'Funky this week. Pat K x

Being shMe каза...

Великолепен дизайн, Танче. Много младо и леко потайно излъчване. Точно по тийнейджърски - не знаеш какво става в красивата глава на младия човек, но му се радваш при все това. Браво и още веднъж благодаря дълбоко за разкошния подарък :)ххх

Janine каза...

Lovely card and image. Thanks for joining us at Divas by Design this week.
Hugs, Janine xx

Ellen каза...

Great card with a lovely stamp, well done! Thanks for joining us at The Crazy Challenge.

groetjes, Ellen

Bo каза...

Много е готина! Прекрасно оцветена с коса като истинска, и толкова сладка с тези всякакви сърчица! :)