Translate

четвъртък, 8 ноември 2012 г.

ЧРД, скъпи!

             Днес съпругът ми има рожден ден, а може да се приеме, че и имен ден, тъй като се казва Пламен. Пожелавам му здраве, много мъжко достойнство в тези тежки времена и сила, понеже цялото семейство се приютяваме под нея! 
             Тази година нещо се омотах от многото празници и осъзнах, че не направих картичка за сина ми, който също е Пламен като баща си. Затова пък реших, че няма да пропусна мъжа си. Съвсем навреме видях и някои предизвикателства, в които реших да се включа, а дори и да съобразя цветовата гама с едното от тях. Идеята за картичката ми дойде от мотото на Двете елши "Отминалото време", защото се надявам(HOPE) и в бъдеще да има мечти(DREAM) и забавления(PLAY), макар часовниците да тиктакат неумолимо около нас с годините. И както е обичайно за един истински мъж, в средата на колелото на времето (часовника) сложих гема на жена. 
            Включвам картичката и в CMC#7 Embossing / Ембосинг, и в Хоби предизвикателство №25 "Рожден ден"



3 коментара:

arcadia каза...

Много стилна и красива картичка! Да са ти живи и здрави празнуващите у дома :)

Двете елши каза...

Ух.... много е яко!!! Вдъхнових се! Крилатия часовник е просто прекрасен!
Благодаря ти, че участва в предизвикателството на Двете елши
Рали

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Страхотна картичка! Красива и стилна с прекрасни елементи! Благодаря ти,че се включи в Хоби предизвикателство 25"Рожден ден"!