Translate

четвъртък, 27 септември 2012 г.

Картичка за 15 годишен младеж



       Ще включа и тази картичка в предизвикателството  "Игра на цветове"  - заложих на диагонала синьо, жълто, черно/бяло, но понеже е за момче, някак си натежаха неутралните цветове, а жълтото и синьото са само в акцентите. Така че ако не отговаря на условията на предизвикателството, ще го приема ;-) 
     Повече ме притеснява, дали ще я одобри поръчителката - синът ми каза, че е ОК, но дъщеря ми реши, че китарата е твърде украсена - ха сега де ...

3 коментара:

Villi каза...

Ехааааа...уникална картичка !!! Браво-страхотна е !!! А китарата е направо уникална - всичко много ми харесва и цветовете и нотите-всичко!!!:)))

KalySto каза...

Страхотно стилна картичка! Така ембосната китарата е направо невероятна!Благодаря, за прекрасното участие в моята "Цветна игра"!

Мира каза...

Фантастична е! Не е само за момчета, да кажа че и аз бих се зарадвала много на подобна :)))