Translate

четвъртък, 9 август 2012 г.

ATC (ARTIST TRADING CARDS) картички

           АТС картички - не бях чувала за тях, но съм щастлива, че научих още едно ново нещо в този необятен свят на крафтинга. Замислих се, какво ли би трябвало да представлява една моя АТС картичка - реших, че трябва да включва любимите ми техники - студен и топъл ембос, дистрес мастила, малко печати ... Някак си не исках нито дизайнерска хартия, нито цветя и пеперуди, нито панделки, търсех кратък изказ. Ще ги включа в предизвикателството на Картичкофуриите



2 коментара:

Toni каза...

Много са красиви. Това са и мои любими техники:)

Valchen каза...

Страхотно ти се е получил краткия изказ - много ми харесват и двете, още повече че ембосингът е сред любимите ми техники! Благодаря ти много за участието в моето предизвикателство!!!