Translate

сряда, 12 декември 2012 г.

Снежна зима

           Време е да направя картички в класическите коледни цветове. За тази картичка използвах скеча на Бисерка (Bearkis) от Картичкофурийско предизвикателство №146 "Скеч" Обичам да правя картички по скеч - сигурно произлиза от професията ми - за мен скечът е нещо като задание за работа. Инвеститорът ми казва изискванията си, а от там нататък аз измислям, как да ги удовлетворя, но и да направя функционален и добър проект, с който и аз, и той да се гордеем.


Hobbychallenges - Хоби предизвикателство №28 "Цветова комбинация"
Двете елши - Предизвикателство декември "Коледа идва!"
Anythingchallenge Challenge 82 - Traditional Colours

7 коментара:

Toni каза...

Много сладка картичка! Хем класическа, хем не е скучна! И аз обичам скечовете много, нали съм математик...обичам подредеността...макар да не си личи по дома ми:):):)

BEARKIS каза...

Класика в жанра,гордея се и аз с теб!!!Благодаря за участиео в моето предизвикателство!!:))

Чудесийки от хартийки каза...

Страхотна картичка и отвън и отвътре! Харесва ми картинката и разхвърляните перлички! Благодаря ти, че участва в Хоби предизвикателство 28 "Цветова комбинация"!

VioletCloudlet каза...

Картичка с настроение!!!

tangenta каза...

Благодаря ви момичета - много сте позитивни и ме правите щастлива.

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Една типично Коледна картичка в едни типично коледни цветове..Разкошно излъчване..
Благодаря ти за участието в Хоби предизвикателство 28, зададено то Хис!

district2 каза...

Много е изпипана! Харесва ми. Личи си ръката на професионалиста.